שיר בהפתעה לבת מצווה: ההפתעה המושלמת לילדה שלכם!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

יום בת המצווה מתקרב, מתכננים אירוע? טיסה לחו”ל? ציון בגרות בדרך מקורית? ההפתעה הכי טובה כמתנה עיקרית או נלוות לכל רגע עבור בת המצווה – שיר בהפתעה לבת המצווה המוקלט באולפן הקלטות מקצועי.

על ההפתעה המושלמת לבת המצווה, אפשרויות ההקלטה, יום ההקלטה ועד קליפ מושקע כמתנה מקורית לבת המצווה.

הקלטת שיר בהפתעה: מתאים לכל אירוע ובמיוחד לבת המצווה

אם הילדה שלכם זמרת מלידה, זמרת חובבת או סתם אוהבת לשיר וליהנות אין מתנה מושלמת ומקורית יותר לבת המצווה מהקלטת שיר בהפתעה באולפן הקלטות מקצועי.
זה מספר רב של שנים ש”אולפני לי-רון” פותחים את שערי אולפן ההקלטות המקצועי לאירועים מגוונים: הקלטת שיר בהפתעה לבר מצווה, מסיבת רווקות/רווקים, שיר פרידה מעובד, יום אהבה, הקלטת שיר לחתונה, ברכת כלה ועוד.
הקלטת שיר בהפתעה לבת מצווה היא ההקלטה הנפוצה והמבוקשת מבין כלל ההקלטות, נראה כי מרבית נערות בת המצווה מחפשות להפוך לכוכבות, לשפר את המיצוב העצמי שלהן ברשתות החברתיות, חולמות להיות זמרות גדולות ואפילו סתם נהנות לשיר ולצאת עם שיר מקצועי בהפתעה ואפילו עם קליפ בהפתעה.
הענקת הקלטת שיר בהפתעה לבת המצווה, היא המתנה הייחודית והמקורית ביותר מבין מרבית המתנות, אינה באה על חשבון מתנות אחרות ומשתלבת בצורה מושלמת עם ארגון אירוע בת המצווה, טיסת בת מצווה או כל ציון תחילת בגרותה של הנערה.

אפשרויות הקלטת ההפתעה לבת המצווה

14409569 954658941310785 2720191191193711180 o 300x225 - שיר בהפתעה לבת מצווה: ההפתעה המושלמת לילדה שלכם!
קליפ בהפתעה

טרם הקלטת המתנה לבת המצווה באולפן ההקלטות של “אולפני לי-רון”, עליכם לבחור שיר אהוב אותו תרצו לשיר וכן האם להשאיר את מילות השיר המקוריות או לשנות את מילות השיר למילים שתרצו (המתאימות ללחן המקורי).
לאחר בחירת השיר והמילים יש לקבוע יום ושעת הקלטת השיר בהפתעה, חשוב לשים לב כי עקב ריבוי ההקלטות לאירועים כדוגמת בת המצווה רצוי לקבוע את זמן ההקלטה מספיק זמן מראש.

את הקלטת השיר נערת בת המצווה יכולה להקליט לבד בשיר בהפתעה המתרכז כולו בה, ניתן להקליט את השיר בהפתעה כזוג (הורה וילד, 2 חברות או אחים/אחיות) וניתן אף לקבוע הקלטת שיר קבוצתית עבור המשפחה או קבוצת חברים וחברות מהכיתה.
בנוסף לשיר בהפתעה, ניתן לצלם גם קליפ בהפתעה עבור בת המצווה ולהעניק מתנה משודרגת וויזואלית.
השיר, ההחלטה על המילים, אפשרות ההקלטה ובירור לגבי קליפ בהפתעה יעשו בטלפון בזמן קביעת זמן הקלטת השיר בהפתעה.

כוכבת בת המצווה נכנסת לאולפן ההקלטות

יום ההקלטה הגיע ומתנת בת המצווה עבור שיר בהפתעה תהפוך עוד רגע למציאות, בכניסת לאולפן ההקלטות המקצועי של “אולפני לי-רון” תוכלו להתרשם ממגוון אביזרי סאונד והקלטה מתקדמים, בידוד אקוסטי איכותי וחדר עריכה הכולל תוכנות עריכה מתקדמות.
יחד עם המקליטה או המקליטים יצטרף מפיק מוזיקאלי, המפיק המוזיקאלי עתיר ניסיון בהקלטות לבת מצווה ואירועים רבים נוספים ותפקידו ללוות את נערת הבת מצווה והמקליטים הנוספים (באם תבחרו ביותר מבן אדם אחד), לכוון ולסייע להקלטה הטובה ביותר.
בסיום ההקלטה המפיק המוזיקאלי יעבוד על עריכת הקול והשיר, יוסיף אפקטים ויתקן זיופי קול על-מנת להגיע לשיר בהפתעה איכותי ומקצועי.

את השיר תקבלו על גבי דיסק אותו ניתן לגבות בכל אמצעי גיבוי קיים, על גבי הדיסק ניתן להדפיס תמונות וכן לצרף ברכה אישית. הדיסק מגיע יחד עם אריזת עץ יוקרתית בצבעים אדום או כחול.
באם בחרתם בשיר בהפתעה או בקליפ בהפתעה לבת המצווה, תוכלו לשמור את היצירה עבור המשפחה והחברים בלבד, לעלות לרשת ואפילו לשלב את השיר והקליפ באירוע בת המצווה.

לחזור למשהו ספציפי?

דוגמאות שלנו 👇

שיר בהפתעה למען הקהילה